Monday, 30 January 2012

lepak-lepak..

First, plan kuar pegi CS..
Lepas pusing-pusing dekat cs, lepak dekat KFC lak.
makan-makan..
dah bosan kat KFC, pi taman jubli plak...
main buaian..
sambil tangkap gambr ..
^_^

ada gambar lain.. tapi x elok.

< I LOVE YOU >

CNY 2012..


< wif my lovely cousin >

< my cousin from KL >

< its me... >

Wednesday, 25 January 2012

RM 315..

HAPPY CNY 2012.
hari ni dah masuk CNY yang ketiga..
tapi.. macam biasa-biasa ja..
nothing special pun..
yang specialnya cuma first day CNY ja.
sebab dapat duit ..
alhamduillah.. ^_^

 

Monday, 23 January 2012

Majlis Akad Nikah..

Tahniah kak Farah kerana semua berjalan dengan lancar..
Selamat Pengantin Baru.. ^_^
aku just saja-saja ja ikut pi majlis akad nikah kak farah dekat Masjid al-amin dekat sungai layar..
^_^.

< gambar nie waktu dalam masjid >

lepas majlis tu selesai, kami (sepul n melia) ikut ibu pi uma tok..
ada makan-makan...
dalam keta, sempat la bergambar..
memang salah satu daripada hobi perempuan kan ?? haha
ini dia gmbar..
< gambar ni plak waktu on da way balik.. singgah Giant >




Tuesday, 17 January 2012

warna ''PEACH''...

16-01-2012 & 17-01-2012..
hari yang memenatkan..
Chinese New Year just around the corner..
x sabar nak kutip 'angpow'..
best !

tak lupa jugak untuk menceriakan rumah..
dulu gate warna coklat lembut..
now... dah tukar jadi warna PEACH..
warna yang cukup lembut..
rumah yang kecik pun boleh nampak besar just colour PEACH..
^_^...

Sunday, 8 January 2012

bertambah cergas...


07/01/2012 & 08/01/2012..
Dah 2 hari (aku, shamira, n jagjit) g jalan2 kat taman..
first day dekat taman Lagenda Heights.. 
hari kedua dekat taman Bandar Puteri Jaya..
Best sangat..
Dapat ambik angin pagi yang cejuk + segar..
waaahhhhh... macam x mao balek ja dari tempat 2..
Sambil2 jalan 2, sempat jugak ambik gambar..
^_^....


Friday, 6 January 2012

yang terindah... ^_^


hang-out dengan shamira..
untyk sekadar menghilangkan rasa bosan...
^_^ 


bagaikan tidur di atas tilam.. 
sambil melihat langit yang indah & cerah..